Platby – veškeré údaje k platbě internetového připojení včetně čísla účtu a variabilního symbolu najdete ve smlouvě.
Co dělat, když nefunguje internet – zkontrolujte připojení síťového kabelu do počítače a poté na několik minut vypněte z proudu modem i wifi vysílač. Pokud po zapnutí internet nenaskočí, ihned volejte technickou podporu.
Zapomněli jste heslo k wifi? – Většina moderních přijímačů má heslo uvedeno zezadu na zařízení. Pokud jste si nechali zadat heslo na přání, nebo jeho zadání proběhlo po domluvě s technikem a liší se od hesla uvedeného na zařízení, volejte technickou podporu.
Zdá se vám rychlost internetu pomalá? – Měření rychlosti na internetu bývá nespolehlivé a pro správnou představu o rychlosti je nutné opakovat jej několikrát během dne. Rovněž je vhodné zkontrolovat, zda daný počítač není zavirovaný nebo zatížený programy a procesy spuštěnými na pozadí. Rovněž pokud internet funguje jen na některých počítačích v domácnosti, je pravděpodobně chyba v daném počítači. Po vyloučení výše zmíněného neváhejte kontaktovat technickou podporu.
Reklamace – V případě nevyřešení reklamace má spotřebitel právo se obrátit na ČTU (www.ctu.cz).